duminică, 11 octombrie 2009

When i was a hunter...

When i was a hunter....hmmm...oare ce se poate ascunde in spatele acestui titlu? Un film bun? O melodie interesanta de la ceva formatie noua? Nup...este iarasi unul din visele mele :)
Desi nu il mai tin minte exact, o sa incerc sa il reproduc, pentru ca este foarte freaky si....ar fi chiar o idee buna de film ;)

Deci visul incepe la mine acasa cu mine stand linistit in hol uitandu-ma la TV. Dinstro data aud niste impuscaturi. Ies pe balcon sa studiez situatia si vad cum de jos un vanat trage cu pusca intr-o...matza...care statea pe pervaz la bucatarie la etaju 1. Apoi vad cum ridica tinta si trage iar si vad ca matza mea, kitty, se afla pe marginea pervazului afara. Vanatorul rateaza la milimetru. eu deschid geamul si incep sa zbier la el....BAAAAAH AI INEBUNIIIT?!!? AI GRIJA LA MATA MEA!!! CE DRACU CREZI CA FACI??? Iar vanatorul raspunde lejer...pai m-a pus cineva sa vanez pisici. Asteapta numai sa cobor la tine....
Odata ajuns jos incep sa ma iau cu el la harta, ca cine se crede, ca e un vanator varza ca blablabla (stilul meu tipic de a comenta la absolut orice si a gasi nod in papura la orice). Dupa aia incepe el cu atacurile ca ce stiu eu de vanatoare ca is un nimeni samd. Ii zic ca am jucat paintball si airsoft si demult vroiam sa ma fac vanator insa nu stiam cum. i incep sai povestesc de zone montane pe unde am mers cu cortul, si isi maia duce aminte si el de tinerete si ne imprietenim. Astfel ma duce la asociatia lui, care imi dau cursuri de tras cu pusca si imi dau si permis de portarma.

Dupa asta mergem impreuna la vanatoare si...nu stiu cum ne separam. Iar visul ia o intorsatura ciudata...defapt incepe alt vis cu mici loegaturi cu cel anterior. Daca m-as chinuii putin as reusii sa fac o legatura, insa nu are rost fiindca nu acesta este scopul acestui post...

Ma trezesc pe o insula pustie, in mijlocul unui razboi intre 2 bande de supravietuitori. Prima a supravietuit unui naufragiu iar a 2a prabusirii unui avion. Aparent eu sunt conducatorul primei echipe si singurul care are ceva arma de foc si cunostiintele necesare pentru a vana. Dupa ce ne batem pentru mancare si supravietuire(aici au fost multe faze care erau exact ca in Bear Grills - ultimate survival si survivorman insa in locul prezentatorilor eram eu(tot timpu cat eram pe insula si vanam vorbeam cu voce tare ce fac si chiar imi aduc mainte ca o faza din vis era exact ca intrun episod idn bear grils - cum am icnercat sa fac o sulita sa vanez pesti si am recomandat sa nu folosesc cutitul pe post de varf pentru ca se paote rupe si sa folosesc un bat de bambus despicat si ascutit). Dupa mai multe incaierari cu tabara adversa aflu ca defapt eram...intr-o emisiune de TV. Iar ca o ultima proba trebuia sa lasam totul si s ainotam la o alta insula aflata f aproape. Dupa ce intr-un final ajung si eu, gasesc acolo cabanute in care intram si ne cazam. Pe toti ii vad cu valize din metal si ii intreb de unde le au. Cica aveai voie sa impachetezi o valiza cu lucrurile necesare, insa eu nu am stiut...o fuck...lasasem pusca acolo. Oricum nu conteaza...nu reusisem sa vanez nimic si nici nu am folosit-o vreodata :)

Soseste moderatorul emisiunii si ne spune ca trebuie sa schimbam rolurile si ca grupa 1 va fi acum supravietuitoarea unui accident aviatic iar cea de-a 2 vor fi naufragiatii. Iar cu regret ma informeaza ca eu voi iesi din emisiune... In acel moment ma trezesc :)

Un vis foarte ciudat care, daca este disecat mai bine si se adauga niste dialoguri si un "story line" mai bun, poate sa iasa chiar ceva scenariu de film interesant (iar partea cu emisiunea concurs ii chiar tare :) ).
Oricum pana data viitoare...
O duminica placuta sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu