miercuri, 7 octombrie 2009

Charlie the Unicorn

Ok, scuzati ca nu am mai postat demult, insa am fost ocupat cu faculta. Defapt inca mai sunt, insa am dat peste ceva super funny si m-am gandit sa va dau si voua sa vedeti. Intr-un fel parodiaza south park, insa ce a iesit e super...deci sa v-il prezint pe Charlie the unicorn...





http://www.youtube.com/watch?v=eaCCkfjPm0o& (Scuzati ca dau link, insa e HD si nu arata bine embeded :( )

Cine le-a creat are o imaginatie foarteeee mareeee. Va las deocamdata, am de terminat o lucrare de laborator! Ne auzim mai spre seara! Salutari!

Un comentariu:

  1. daca spun ca nu imi pace de loc si cred ca is niste desene idioate esti de acord cu mine?
    maybe it is just me who believes this but ...man it is bull shit :))) or horse shit in this case :))

    RăspundețiȘtergere